Üzleti kommunikáció : Egyetemi jegyzet

Berke, Szilárd (2014) Üzleti kommunikáció : Egyetemi jegyzet. Kaposvári Egyetem – Pannon Egyetem – Szegedi Gabonakutató Nonprofit Kft., Kaposvár. 134Number of Pages.

[thumbnail of Lektorált egyetemi jegyzet]
Preview
Text (Lektorált egyetemi jegyzet)
Üzleti_kommunikáció_Berke-2020.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB) | Preview
Item Type: Book
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory
H Social Sciences > HF Commerce
Depositing User: Sára G. Szabó
Date Deposited: 02 Feb 2021 10:29
Last Modified: 12 Oct 2021 07:35
Abstract:

A mai világban változatos formában küldünk üzeneteket a célpiacunk felé. Kommunikációs jelzéseket hordoz a vállalkozásunk küldetése, a vállalkozásunk belső kultúrája, a cégdesign, a névjegykártya, az, ahogyan reagálunk a környezetünkre, az, ahogyan megválasztjuk reklámeszközeinket és reklámüzeneteinket. És természetesen maga a vállalkozó személye szintúgy erőteljes kommunikációs forrás, a megjelenése, a megnyilatkozásai, a viselkedése protokolláris környezetben. A felsorolt témák alapján állt össze ez a tananyag. A fókuszpontokat a saját vállalkozásra és az előállított termékek népszerűsítésére helyezi (reklámozás, eladásösztönzés, direkt eladás), valamint a belső cégfilozófia és cégkultúra elemeire. Utóbbi ugyanis minden kifelé irányuló üzenetmegformálásnak az alapja, előbbi pedig szükségszerűen a legfontosabb eszköz a piaci versenyben, ahol meg kell különböztetni magunkat a versenytársaktól, és vevőt kell találni az előállított áruknak.
Figyelmet kapnak olyan egyéb területek is, mint illem, etikett, protokoll, retorika, tárgyalástechnika, testbeszéd, önéletrajz, motivációs levél, prezentálás és személyiségtípusok, lévén, kommunikációs szerepük bármiféle üzleti környezetben vitathatatlan.

URI: https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/19

Actions (login required)

View Item
View Item