Böngészés, Szerző
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A felsőoktatásban alkalmazható aktivizáló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 59-71. ISBN 978-963-623-017-3
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2022) A képregény/képregényalapú mediatikus közegek alkalmazási lehetőségei az általános iskolában példákkal. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 87-98. ISBN 978-963-623-022-7
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A projektmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 151-168. ISBN 978-963-623-017-3
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett Együttműködésen alapuló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 45-57. ISBN 978-963-623-017-3