Böngészés, Szerző
Zentai, Gabriella és Borbélyová, Diana és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyová, Alexandra és Horváthová, Kinga és Orsovics, Yvette és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Józsa, Krisztián és Oo, Tun Zaw és Borbélyová, Diana és Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.
Zentai, Gabriella (2022) A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 53-66. ISBN 978-963-623-022-7