Böngészés, Intézmény
B
Belovári, Anita (2022) Tömegkultúra és nemzeti identitás : A hősiesség mintázatai az Egri Csillagok és a Great Battle (안시성 = Ansisang) című dél-koreai filmben. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 82-96. ISSN 2063-2991
D
Domokos, Áron és Molnár, Gábor (2022) Az ügynök: Harari, avagy hogyan (ne) tanítsunk történelmet képregénnyel : Első rész. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 49-68. ISSN 2063-2991
F
Fazekas, Sándor (2022) Enter Sandman : Neil Gaiman Homokember-sorozatának tanulságai. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 28-36. ISSN 2063-2991
G
Gombos, Péter (2022) A Rejtő-képregények evolúciója. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 37-48. ISSN 2063-2991
K
Kovács, Zoltán (2022) Jókai Mór és a magyar képregény előzményei. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 4-14. ISSN 2063-2991
N
Nagyné Mandl, Erika (2022) Színház a magyar képregényben a két világháború között : A Színházi Életcímű lap képregényeinek formai-tartalmi sajátosságai. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 15-27. ISSN 2063-2991
S
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2022) A képregény használata az alapfokú oktatásban. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 69-81. ISSN 2063-2991