Domokos, Áron és Molnár, Gábor (2022) Az ügynök: Harari, avagy hogyan (ne) tanítsunk történelmet képregénnyel : Első rész. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 49-68. ISSN 2063-2991
Teljes szöveg5DomokosMolnar2022IIHarari.pdf - Publikált változat
Elérhető az alábbin: Szerzői jogi védettség: CC BY-NC-ND 4.0.
Letöltés (870kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: | Cikk |
---|---|
Kulcsszavak: | kritikai pedagógia; pedagógiai képregény; makrotörténelem; ideológiakritika; educational comics; macrohistory;critical pedagogy; graphic novel; ideology critique; Yuval Noah Harari; |
Szakterület(ek): | L Oktatás LB Oktatás elmélete és gyakorlata LB1603 Középfokú oktatás P Nyelvészet és irodalom PN Irodalom általában PN0080 Irodalomkritika |
SWORD Depositor: | Sword Press |
Feltöltő: | Sword Press |
Elhelyezés dátuma: | 16 Dec 2024 13:52 |
Utolsó változtatás: | 16 Dec 2024 13:52 |
Kivonat, rövid leírás: | Háromrészes írásunk, amelynek ez az első része, Yuval Noah Harari Sapiens című világtörténelmi ismeretterjesztő könyvének képregényváltozatát vizsgálja és értékeli abból a szempontból, hogy mennyire alkalmas oktatási célokra. |
Azonosító: | MTMT:33664751 DOI:10.33569/akk.3375 |
Hivatalos URL: | https://doi.org/10.33569/akk.3375 |
URI: | https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/273 |