Items where Subject is "LB Theory and practice of education"

Group by: Item Type | Creators
Number of items at this level: 40.

Article

Balogh, Renáta Tünde and Józsa, Krisztián (2023) Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991

Földi, Fanni and Szabó, Norbert and Józsa, Krisztián (2023) Hangszertanulási motivációt támogató stratégiák tanárok és tanárjelöltek szemszögéből. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (2). pp. 5-18. ISSN 1589-519X

Book Section

Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Belovári, Anita (2022) A vita mint pedagógiai módszer. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-150. ISBN 978-963-623-017-3

Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Kutatásalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-22. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Borbélyová, Diana and Józsa, Krisztián and Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Csajka, Edina (2022) Tréningmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 169-191. ISBN 978-963-623-017-3

Csajka, Edina and Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Csimáné Pozsegovics, Beáta and Schlichter-Takács, Anett (2022) A projektmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 151-168. ISBN 978-963-623-017-3

Csizmadia, Gábor Olvasás és szövegfeldolgozás a felsőoktatási képzésekben. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-156. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Farkas, Beáta and Gombos, Péter (2022) A drámapedagógia haszna, használhatósága az egyetemi oktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 193-204. ISBN 978-963-623-017-3

Farkas, Beáta and Nagyházi, Bernadette (2022) Kooperatív tanulásszervezés. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 123-138. ISBN 978-963-623-017-3

Farkas, Beáta and Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Gróf, Anita IKT-eszközökkel támogatott értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 197-213. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Gróf, Anita and Rumbus, Anikó (2022) Digitális platformok alkalmazása a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 255-276. ISBN 978-963-623-017-3

Kontra, József Fejlesztő értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 173-196. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Kontra, József (2022) Interaktív módszerek online környezetben. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 233-254. ISBN 978-963-623-017-3

Kontra, József (2022) A hallgatók értékelésének alapelvei, tudásszintmérő tesztek, vizsgák. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 205-231. ISBN 978-963-623-017-3

Schlichter-Takács, Anett and Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Szántóné Tóth, Hajnalka (2022) A hallgatói tanulás megértése; a tanulás támogatása. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. 278Number of Pages. pp. 21-28. ISBN 978-963-623-017-3

Szántóné Tóth, Hajnalka and Üst, Norbert A gamifikáció alkalmazása felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 157-172. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea and Schlichter-Takács, Anett (eds.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Velner, András (2022) Tradíció és innováció a technika és tervezés tantárgy új tartalomszabályzóiban. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 77-85. ISBN 978-963-623-022-7

Book

Belovári, Anita and Bencéné Fekete, Andrea and Nagyházi, Bernadette (eds.). (2018) 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : A tekintély mámora és a szabadság varázslata. Válaszutak a pedagógiai elméletképzésben és a gyakorlatban : Absztraktkötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 61Number of Pages. ISBN 978-615-5599-47-7

Józsa, Krisztián (ed.). (2020) 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, Kaposvár, 2020. október 1–3. : Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : Program és absztraktok = 13th Training and Practice International Conference on Educational Science, Kaposvár, Hungary, October 1–3, 2020 : Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium : Program and Abstracts. Szent István Egyetem, Gödöllő. 230Number of Pages. ISBN 978-963-269-924-0

Podráczky, Judit (ed.). (2021) 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, 2021. szeptember 2–4. : Program és absztraktok = 14th Training and Practice International Conference on Educational Science, September 2–4, 2021 : Program and Abstracts. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 169Number of Pages. ISBN 978-963-269-962-2

Petőné Csima, Melinda and Zentai, Gabriella (eds.). (2023) 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, 2023. május 18–19. : Program és absztraktok = 16th Training and Practice International Conference on Educational Science, May 18–19, 2023 : Program and Abstracts. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 168Number of Pages. ISBN 978-615-6639-00-4

Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.). (2024) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. 140Number of Pages. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Kissné Zsámboki, Réka and Horváth, Csaba (eds.). (2017) Diverzitás a hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatásokban és a pedagógiai gyakorlatban : X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet = Diversity in National and International Researches in Educational Sciences and Pedagogical Practice : 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. 171Number of Pages. ISBN 978-963-359-072-0

Belovári, Anita (ed.). (2015) I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 274Number of Pages. ISBN 978-963-9821-95-8 [CD]

Bencéné Fekete, Andrea (ed.). (2015) II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszervásár 2014. október 10. : Konferenciakötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 280Number of Pages. ISBN 978-963-9821-83-5 [CD]

Nagyházi, Bernadette (ed.). (2015) IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Nevelés és tudomány, neveléstudomány a 21. században : Absztraktkötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 115Number of Pages. ISBN 978-963-9821-82-8

Nagyházi, Bernadette (ed.). (2015) IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Nevelés és tudomány, Neveléstudomány a 21. században : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar, Kaposvár. 456Number of Pages. ISBN 978-963-9821-98-9 [CD]

Nagyházi, Bernadette and Vörös, Klára (eds.). (2014) Innováció a neveléstudomány elméleti és gyakorlati műhelyeiben : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 386Number of Pages. ISBN 978-963-9821-77-4 [CD]

Kissné Zsámboki, Réka and Koloszár, Ibolya and Horváth, Csaba (eds.). (2019) Nemzetközi neveléstudományi irányvonalak és dimenziók határok nélkül : XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet = International Trends and Dimensions in Educational Sciences without Borders : 12th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. 179Number of Pages. ISBN 978-963-334-326-5

Petőné Csima, Melinda (ed.). (2023) Tehetség – nevelés – tudomány : Válogatás a MATE Csokonai Vitéz Mihály Szakkollégiumának 2023. évi tanulmányaiból. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 144Number of Pages. ISBN 978- 963-623-078-4

Petőné Csima, Melinda (ed.). (2024) Tehetség – nevelés – tudomány : Válogatás a MATE Csokonai Vitéz Mihály Szakkollégiumának 2024. évi tanulmányaiból. MATE, Gödöllő. 178Number of Pages. ISBN 9789636231040

Borbélyová, Diana (2023) Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy. MATE Press, Gödöllő. 143Number of Pages. ISBN 978-963-623-081-4 (print) 978-963-623-082-1 (PDF)

Reith, Anita and Szilágy-Nagy, Anna and de Vries, Jeroen and Jákli, Eszter and Fekete, Albert and Lipparini, Francesco and Conti, Andrea (2022) Partnering for Landscape Democracy An Intensive Study Program in Miskolc to renew the school environment of the Dr. Ámbédkar School, 2021. Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Gödöllő. 76Number of Pages. ISBN 978-963-269-985-1

This list was generated on Mon May 19 13:21:02 2025 CEST.