Böngészés, Szakterület
- Library of Congress Subject Areas (70)
- L Oktatás (70)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (70)
- Lb2300 Felsőoktatás (36)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (70)
- L Oktatás (70)
Cikk
Balogh, Renáta Tünde és Józsa, Krisztián (2023) Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991
Földi, Fanni és Szabó, Norbert és Józsa, Krisztián (2023) Hangszertanulási motivációt támogató stratégiák tanárok és tanárjelöltek szemszögéből. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (2). pp. 5-18. ISSN 1589-519X
Könyvrészlet
Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Belovári, Anita (2022) A vita mint pedagógiai módszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-150. ISBN 978-963-623-017-3
Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Kutatásalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-22. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Borbélyová, Diana és Józsa, Krisztián és Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Csajka, Edina (2022) Tréningmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 169-191. ISBN 978-963-623-017-3
Csajka, Edina és Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A projektmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 151-168. ISBN 978-963-623-017-3
Csizmadia, Gábor Olvasás és szövegfeldolgozás a felsőoktatási képzésekben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-156. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Farkas, Beáta és Gombos, Péter (2022) A drámapedagógia haszna, használhatósága az egyetemi oktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 193-204. ISBN 978-963-623-017-3
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2022) Kooperatív tanulásszervezés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 123-138. ISBN 978-963-623-017-3
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gróf, Anita IKT-eszközökkel támogatott értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 197-213. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gróf, Anita és Rumbus, Anikó (2022) Digitális platformok alkalmazása a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 255-276. ISBN 978-963-623-017-3
Kontra, József Fejlesztő értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 173-196. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Kontra, József (2022) Interaktív módszerek online környezetben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 233-254. ISBN 978-963-623-017-3
Kontra, József (2022) A hallgatók értékelésének alapelvei, tudásszintmérő tesztek, vizsgák. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 205-231. ISBN 978-963-623-017-3
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Szántóné Tóth, Hajnalka (2022) A hallgatói tanulás megértése; a tanulás támogatása. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. 278 p. pp. 21-28. ISBN 978-963-623-017-3
Szántóné Tóth, Hajnalka és Üst, Norbert A gamifikáció alkalmazása felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 157-172. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Velner, András (2022) Tradíció és innováció a technika és tervezés tantárgy új tartalomszabályzóiban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 77-85. ISBN 978-963-623-022-7
Könyv
Belovári, Anita és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyházi, Bernadette (Szerk.). (2018) 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : A tekintély mámora és a szabadság varázslata. Válaszutak a pedagógiai elméletképzésben és a gyakorlatban : Absztraktkötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 61 p. ISBN 978-615-5599-47-7
Józsa, Krisztián (Szerk.). (2020) 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, Kaposvár, 2020. október 1–3. : Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : Program és absztraktok = 13th Training and Practice International Conference on Educational Science, Kaposvár, Hungary, October 1–3, 2020 : Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium : Program and Abstracts. Szent István Egyetem, Gödöllő. 230 p. ISBN 978-963-269-924-0
Podráczky, Judit (Szerk.). (2021) 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, 2021. szeptember 2–4. : Program és absztraktok = 14th Training and Practice International Conference on Educational Science, September 2–4, 2021 : Program and Abstracts. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 169 p. ISBN 978-963-269-962-2
Petőné Csima, Melinda és Zentai, Gabriella (Szerk.). (2023) 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, 2023. május 18–19. : Program és absztraktok = 16th Training and Practice International Conference on Educational Science, May 18–19, 2023 : Program and Abstracts. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 168 p. ISBN 978-615-6639-00-4
Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.). (2024) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. 140 p. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Kissné Zsámboki, Réka és Horváth, Csaba (Szerk.). (2017) Diverzitás a hazai és nemzetközi neveléstudományi kutatásokban és a pedagógiai gyakorlatban : X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet = Diversity in National and International Researches in Educational Sciences and Pedagogical Practice : 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. 171 p. ISBN 978-963-359-072-0
Belovári, Anita (Szerk.). (2015) I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 274 p. ISBN 978-963-9821-95-8 [CD]
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2015) II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszervásár 2014. október 10. : Konferenciakötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 280 p. ISBN 978-963-9821-83-5 [CD]
Nagyházi, Bernadette (Szerk.). (2015) IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Nevelés és tudomány, neveléstudomány a 21. században : Absztraktkötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 115 p. ISBN 978-963-9821-82-8
Nagyházi, Bernadette (Szerk.). (2015) IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Nevelés és tudomány, Neveléstudomány a 21. században : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar, Kaposvár. 456 p. ISBN 978-963-9821-98-9 [CD]
Nagyházi, Bernadette és Vörös, Klára (Szerk.). (2014) Innováció a neveléstudomány elméleti és gyakorlati műhelyeiben : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 386 p. ISBN 978-963-9821-77-4 [CD]
Kissné Zsámboki, Réka és Koloszár, Ibolya és Horváth, Csaba (Szerk.). (2019) Nemzetközi neveléstudományi irányvonalak és dimenziók határok nélkül : XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet = International Trends and Dimensions in Educational Sciences without Borders : 12th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. 179 p. ISBN 978-963-334-326-5
Petőné Csima, Melinda (Szerk.). (2023) Tehetség – nevelés – tudomány : Válogatás a MATE Csokonai Vitéz Mihály Szakkollégiumának 2023. évi tanulmányaiból. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 144 p. ISBN 978- 963-623-078-4
Petőné Csima, Melinda (Szerk.). (2024) Tehetség – nevelés – tudomány : Válogatás a MATE Csokonai Vitéz Mihály Szakkollégiumának 2024. évi tanulmányaiból. MATE, Gödöllő. 178 p. ISBN 9789636231040
Borbélyová, Diana (2023) Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy. MATE Press, Gödöllő. 143 p. ISBN 978-963-623-081-4 (print) 978-963-623-082-1 (PDF)
Reith, Anita és Szilágy-Nagy, Anna és de Vries, Jeroen és Jákli, Eszter és Fekete, Albert és Lipparini, Francesco és Conti, Andrea (2022) Partnering for Landscape Democracy An Intensive Study Program in Miskolc to renew the school environment of the Dr. Ámbédkar School, 2021. Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Gödöllő. 76 p. ISBN 978-963-269-985-1