MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Böngészés, Szakterület

Exportálás mint [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Tétel típusa['Update/Views:group_separator' not defined]Létrehozók
Ugrás ide: C['Update/Views:jump_separator' not defined]D['Update/Views:jump_separator' not defined]J['Update/Views:jump_separator' not defined]R
A tételek száma ezen a szinten: 4.

C

Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A projektmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 151-168. ISBN 978-963-623-017-3

D

Domokos, Áron és Molnár, Gábor (2022) Az ügynök: Harari, avagy hogyan (ne) tanítsunk történelmet képregénnyel : Első rész. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 49-68. ISSN 2063-2991

J

Józsa, Gabriella (2024) Szakképzésből a felsőoktatásba. MATE Press, Gödöllő. 160 p. ISBN 978-963-623-092-0 (print) 978-963-623-093-7 (PDF)

R

Reith, Anita és Szilágy-Nagy, Anna és de Vries, Jeroen és Jákli, Eszter és Fekete, Albert és Lipparini, Francesco és Conti, Andrea (2022) Partnering for Landscape Democracy An Intensive Study Program in Miskolc to renew the school environment of the Dr. Ámbédkar School, 2021. Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Gödöllő. 76 p. ISBN 978-963-269-985-1

A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 03:46:00 2024 CET.