MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök

Jerčinović, Silvije (2022) Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök. In: Srečec, Sinisa és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-151. ISBN 978-963-623-026-5

Teljes szöveg
[thumbnail of 9. fejezet]
Előzetes bemutató
Szöveg (9. fejezet)
EduAgri_9.f._hu..pdf - Publikált változat
Elérhető az alábbin: Szerzői jogi védettség: CC BY-NC-ND 4.0.

Letöltés (782kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Könyvrészlet
Szakterület(ek): S Mezőgazdaság S Mezőgazdaság általában
Feltöltő: Sára G. Szabó
Elhelyezés dátuma: 22 Ápr 2024 18:20
Utolsó változtatás: 23 Ápr 2024 08:41
Azonosító: 10.54597/mate.0035
Hivatalos URL: https://doi.org/10.54597/mate.0035
Kapcsolódó URL:
URI: https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/212
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szerkesztése
Tétel szerkesztése