MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Marketing hrane i lanci opskrbe hranom – marketinške strategije i alati

Jerčinović, Silvije (2022) Marketing hrane i lanci opskrbe hranom – marketinške strategije i alati. In: Srečec, Sinisa és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Upravljanje poljoprivredno-prehrambenim lancima. MATE Press, Gödöllő. ISBN 978-963-623-023-4

Teljes szöveg
[thumbnail of Poglavlje 9]
Előzetes bemutató
Szöveg (Poglavlje 9)
EDUAGRI_HR_Chapter09_P137-149.pdf - Publikált változat
Elérhető az alábbin: Szerzői jogi védettség: CC BY-NC-ND 4.0.

Letöltés (206kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Könyvrészlet
Szakterület(ek): S Mezőgazdaság S Mezőgazdaság általában
Feltöltő: Sára G. Szabó
Elhelyezés dátuma: 22 Ápr 2024 18:31
Utolsó változtatás: 05 Szep 2024 13:33
Azonosító: 10.54597/mate.0083
Hivatalos URL: https://doi.org/10.54597/mate.0083
Kapcsolódó URL:
URI: https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/214
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szerkesztése
Tétel szerkesztése