Jerčinović, Silvije (2022) Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök. In: Srečec, Sinisa and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-151. ISBN 978-963-623-026-5
Preview
EduAgri_9.f._hu..pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.
Download (782kB) | Preview
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | S Agriculture > S Agriculture (General) |
Depositing User: | Sára G. Szabó |
Date Deposited: | 22 Apr 2024 18:20 |
Last Modified: | 23 Apr 2024 08:41 |
Identification Number: | 10.54597/mate.0035 |
Official URL: | https://doi.org/10.54597/mate.0035 |
Related URLs: |
|
URI: | https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/212 |