Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök

Jerčinović, Silvije (2022) Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök. In: Srečec, Sinisa and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-151. ISBN 978-963-623-026-5

[thumbnail of 9. fejezet]
Preview
Text (9. fejezet)
EduAgri_9.f._hu..pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (782kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: S Agriculture > S Agriculture (General)
Depositing User: Sára G. Szabó
Date Deposited: 22 Apr 2024 18:20
Last Modified: 23 Apr 2024 08:41
Identification Number: 10.54597/mate.0035
Official URL: https://doi.org/10.54597/mate.0035
Related URLs:
URI: https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/212

Actions (login required)

View Item
View Item