Items where Author is "Józsa, Krisztián"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Article

Balogh, Renáta Tünde and Józsa, Krisztián (2023) Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991

Földi, Fanni and Szabó, Norbert and Józsa, Krisztián (2023) Hangszertanulási motivációt támogató stratégiák tanárok és tanárjelöltek szemszögéből. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (2). pp. 5-18. ISSN 1589-519X

Book Section

Borbélyová, Diana and Józsa, Krisztián and Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Podráczky, Judit and Holló, Katalin and Borbélyová, Diana and Nagyová, Alexandra and Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Zentai, Gabriella and Borbélyová, Diana and Bencéné Fekete, Andrea and Nagyová, Alexandra and Horváthová, Kinga and Orsovics, Yvette and Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Józsa, Krisztián and Oo, Tun Zaw and Borbélyová, Diana and Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.

This list was generated on Tue Feb 18 05:00:19 2025 CET.