MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Böngészés, Szerző

Exportálás mint [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Tétel típusa['Update/Views:group_separator' not defined]Nincs
Ugrás ide: Cikk['Update/Views:jump_separator' not defined]Könyvrészlet
Tételek száma: 5.

Cikk

Balogh, Renáta Tünde és Józsa, Krisztián (2023) Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991

Könyvrészlet

Borbélyová, Diana és Józsa, Krisztián és Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Podráczky, Judit és Holló, Katalin és Borbélyová, Diana és Nagyová, Alexandra és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Zentai, Gabriella és Borbélyová, Diana és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyová, Alexandra és Horváthová, Kinga és Orsovics, Yvette és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Józsa, Krisztián és Oo, Tun Zaw és Borbélyová, Diana és Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.

A lista elkészültének dátuma: Tue Oct 22 05:30:44 2024 CEST.