MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Böngészés, Szakterület

Exportálás mint [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Tétel típusa['Update/Views:group_separator' not defined]Létrehozók
Ugrás ide: B['Update/Views:jump_separator' not defined]C['Update/Views:jump_separator' not defined]F['Update/Views:jump_separator' not defined]G['Update/Views:jump_separator' not defined]J['Update/Views:jump_separator' not defined]K['Update/Views:jump_separator' not defined]N['Update/Views:jump_separator' not defined]R['Update/Views:jump_separator' not defined]S['Update/Views:jump_separator' not defined]T['Update/Views:jump_separator' not defined]V
A tételek száma ezen a szinten: 30.

B

Baka, József (2022) A résztvevő-központúság a fiatal felnőttek oktatásában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-43. ISBN 978-963-623-017-3

Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Belovári, Anita (2022) A vita mint pedagógiai módszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-150. ISBN 978-963-623-017-3

Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2022) A csoportmunka : Kis csoportok tanulása, a csoportmunka jellemzői. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 105-121. ISBN 978-963-623-017-3

C

Csajka, Edina (2022) Tréningmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 169-191. ISBN 978-963-623-017-3

Csajka, Edina és Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett Együttműködésen alapuló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 45-57. ISBN 978-963-623-017-3

Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A felsőoktatásban alkalmazható aktivizáló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 59-71. ISBN 978-963-623-017-3

Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács Anett, Anett (2024) A problémaalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 23-41. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Csizmadia, Gábor Olvasás és szövegfeldolgozás a felsőoktatási képzésekben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-156. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

F

Fajt, Balázs és Bánhegyi, Mátyás (2023) Nyelvórai és nyelvórán kívüli motivációt meghatározó tényezők a felsőoktatásban. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 21 (1). pp. 5-16. ISSN 1589-519X

Farkas, Beáta és Gombos, Péter (2022) A drámapedagógia haszna, használhatósága az egyetemi oktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 193-204. ISBN 978-963-623-017-3

Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2022) Kooperatív tanulásszervezés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 123-138. ISBN 978-963-623-017-3

Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

G

Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Gróf, Anita IKT-eszközökkel támogatott értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 197-213. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Gróf, Anita és Rumbus, Anikó (2022) Digitális platformok alkalmazása a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 255-276. ISBN 978-963-623-017-3

J

Józsa, Gabriella (2024) Szakképzésből a felsőoktatásba. MATE Press, Gödöllő. 160 p. ISBN 978-963-623-092-0 (print) 978-963-623-093-7 (PDF)

K

Kontra, József Fejlesztő értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 173-196. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Kontra, József (2022) Interaktív módszerek online környezetben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 233-254. ISBN 978-963-623-017-3

Kontra, József (2022) A hallgatók értékelésének alapelvei, tudásszintmérő tesztek, vizsgák. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 205-231. ISBN 978-963-623-017-3

N

Nagyné Mandl, Erika (2022) Az eredményes hallgatói előadás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 75-88. ISBN 978-963-623-017-3

R

Rumbus, Anikó (2024) Interaktív tanulási-tanítási stratégiák a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 73-90. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

S

Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

Suhajda, Csilla Judit (2022) A 2021. évi Diplománs Pályakövető Rendszer tavaszi online vizsgálatának eredményei a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 108 p. ISBN 978-963-269-986-8

Szabó, Norbert (2022) Az állandósult változás – kihívások és lehetőségek a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Kaposvár. 279 p. pp. 13-20. ISBN 978-963-623-017-3

Szántóné Tóth, Hajnalka (2022) A hallgatói tanulás megértése; a tanulás támogatása. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. 278 p. pp. 21-28. ISBN 978-963-623-017-3

Szántóné Tóth, Hajnalka és Üst, Norbert A gamifikáció alkalmazása felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 157-172. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

T

Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)

V

Vörös, Klára Ilona (2022) Oktatási, illetve tanulási célú beszélgetések alkalmazása. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 89-104. ISBN 978-963-623-017-3

A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 04:08:27 2024 CET.