Böngészés, Szakterület
- Library of Congress Subject Areas (36)
- L Oktatás (36)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (36)
- Lb2300 Felsőoktatás (36)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (36)
- L Oktatás (36)
Könyvrészlet
Baka, József (2022) A résztvevő-központúság a fiatal felnőttek oktatásában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-43. ISBN 978-963-623-017-3
Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Belovári, Anita (2022) A vita mint pedagógiai módszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-150. ISBN 978-963-623-017-3
Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2022) A csoportmunka : Kis csoportok tanulása, a csoportmunka jellemzői. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 105-121. ISBN 978-963-623-017-3
Csajka, Edina (2022) Tréningmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 169-191. ISBN 978-963-623-017-3
Csajka, Edina és Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett Együttműködésen alapuló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 45-57. ISBN 978-963-623-017-3
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A felsőoktatásban alkalmazható aktivizáló módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 59-71. ISBN 978-963-623-017-3
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács Anett, Anett (2024) A problémaalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 23-41. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csizmadia, Gábor Olvasás és szövegfeldolgozás a felsőoktatási képzésekben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-156. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Farkas, Beáta és Gombos, Péter (2022) A drámapedagógia haszna, használhatósága az egyetemi oktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 193-204. ISBN 978-963-623-017-3
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2022) Kooperatív tanulásszervezés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 123-138. ISBN 978-963-623-017-3
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gróf, Anita IKT-eszközökkel támogatott értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 197-213. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gróf, Anita és Rumbus, Anikó (2022) Digitális platformok alkalmazása a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 255-276. ISBN 978-963-623-017-3
Kontra, József Fejlesztő értékelés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 173-196. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Kontra, József (2022) Interaktív módszerek online környezetben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 233-254. ISBN 978-963-623-017-3
Kontra, József (2022) A hallgatók értékelésének alapelvei, tudásszintmérő tesztek, vizsgák. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 205-231. ISBN 978-963-623-017-3
Nagyné Mandl, Erika (2022) Az eredményes hallgatói előadás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 75-88. ISBN 978-963-623-017-3
Rumbus, Anikó (2024) Interaktív tanulási-tanítási stratégiák a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 73-90. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Szabó, Norbert (2022) Az állandósult változás – kihívások és lehetőségek a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Kaposvár. 279 p. pp. 13-20. ISBN 978-963-623-017-3
Szántóné Tóth, Hajnalka (2022) A hallgatói tanulás megértése; a tanulás támogatása. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. 278 p. pp. 21-28. ISBN 978-963-623-017-3
Szántóné Tóth, Hajnalka és Üst, Norbert A gamifikáció alkalmazása felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 157-172. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Vörös, Klára Ilona (2022) Oktatási, illetve tanulási célú beszélgetések alkalmazása. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 89-104. ISBN 978-963-623-017-3
Könyv
Sütő, Zoltán és Kiszlinger, Henrietta és Halas, Veronika (Szerk.). (2023) 36. Országos Tudományos Diákköri Konferencia 2023 : Agrártudományi Szekció : Rezümékötet. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 322 p. ISBN 978-963-623-036-4
Horn, Péter és Sütő, Zoltán és Stefler, József (Szerk.). (2020) Az Agrár-felsőoktatás és az állattenyésztés fejlesztésének története Kaposváron (1961–2011). Pro Agricultura Pannoniae Alapítvány; Kaposvári Egyetem Agrár- és Környezettudományi Kar, Kaposvár. 277 p. ISBN 978-615-5599-74-3
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2021) Dunántúli Mandulafa 2020 : Kutatói életpályák kezdő lépései. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 247 p. ISBN 978-615-5599-90-3 (nyomtatott) 978-615-5599-91-0 (pdf)
Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.). (2022) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. 278 p. ISBN 978-963-623-017-3
Farkas, Beáta és Kovács, Zoltán (Szerk.). (2022) Szentandrássy István Emlékkonferencia 2021. MATE Kaposvári Campus, Kaposvár. 39 p. ISBN 978-615-599-98-9 (print) 978-615-599-99-6 (pdf )
Balogh, Barbara és Suhajda, Csilla Judit és Vinogradov, Szergej (Szerk.). (2023) Tanulmányok a Diplomás Pályakövető Rendszer 2010 és 2021 közötti kutatásainak eredményeiből. DRP-Tanulmányok . Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 220 p. ISBN 978-963-623-080-7
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2022) Témák, tények, tézisek : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézet tehetséggondozó programjainak eredményeiből. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 120 p. ISBN 9789636230067 (print) 9789636230074 (pdf)
Józsa, Gabriella (2024) Szakképzésből a felsőoktatásba. MATE Press, Gödöllő. 160 p. ISBN 978-963-623-092-0 (print) 978-963-623-093-7 (PDF)
Suhajda, Csilla Judit (2022) A 2021. évi Diplománs Pályakövető Rendszer tavaszi online vizsgálatának eredményei a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 108 p. ISBN 978-963-269-986-8