Böngészés, Szerző
Jerčinović, Silvije (2022) Az élelmiszer-minőség és -biztonság fogyasztói megítélése. In: Srečec, Siniša és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 66-79. ISBN 978-963-623-026-5
Jerčinović, Silvije (2022) Consumer perception of food quality and safety. In: Srečec, Siniša és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Management of agri-food chains. MATE Press, Gödöllő. pp. 66-79. ISBN 978-963-623-023-4
Jerčinović, Silvije (2022) Food marketing and food supply chains – marketing strategies and tools. In: Srečec, Sinisa és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Management of agri-food chains. MATE Press, Gödöllő. pp. 137-149. ISBN 978-963-623-023-4
Jerčinović, Silvije (2022) Marketing hrane i lanci opskrbe hranom – marketinške strategije i alati. In: Srečec, Sinisa és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Upravljanje poljoprivredno-prehrambenim lancima. MATE Press, Gödöllő. ISBN 978-963-623-023-4
Jerčinović, Silvije (2022) Potrošačka percepcija kvalitete i sigurnosti hrane. In: Srečec, Siniša (Szerk.) Upravljanje poljoprivredno-prehrambenim lancima. MATE Press, Gödöllő. ISBN 978-963-623-027-2
Jerčinović, Silvije (2022) Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök. In: Srečec, Sinisa és Csonka, Arnold és Koponicsné Györke, Diána és Nagy, Mónika Zita (Szerk.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-151. ISBN 978-963-623-026-5