Items where Author is "Jerčinović, Silvije"

Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 6.

Book Section

Jerčinović, Silvije (2022) Az élelmiszer-minőség és -biztonság fogyasztói megítélése. In: Srečec, Siniša and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 66-79. ISBN 978-963-623-026-5

Jerčinović, Silvije (2022) Consumer perception of food quality and safety. In: Srečec, Siniša and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Management of agri-food chains. MATE Press, Gödöllő. pp. 66-79. ISBN 978-963-623-023-4

Jerčinović, Silvije (2022) Food marketing and food supply chains – marketing strategies and tools. In: Srečec, Sinisa and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Management of agri-food chains. MATE Press, Gödöllő. pp. 137-149. ISBN 978-963-623-023-4

Jerčinović, Silvije (2022) Marketing hrane i lanci opskrbe hranom – marketinške strategije i alati. In: Srečec, Sinisa and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Upravljanje poljoprivredno-prehrambenim lancima. MATE Press, Gödöllő. ISBN 978-963-623-023-4

Jerčinović, Silvije (2022) Potrošačka percepcija kvalitete i sigurnosti hrane. In: Srečec, Siniša (ed.) Upravljanje poljoprivredno-prehrambenim lancima. MATE Press, Gödöllő. ISBN 978-963-623-027-2

Jerčinović, Silvije (2022) Élelmiszer-marketing és élelmiszerláncok – marketingstratégiák és eszközök. In: Srečec, Sinisa and Csonka, Arnold and Koponicsné Györke, Diána and Nagy, Mónika Zita (eds.) Élelmiszerláncok menedzsmentje. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-151. ISBN 978-963-623-026-5

This list was generated on Tue Feb 18 04:59:06 2025 CET.