Böngészés, Szakterület
- Library of Congress Subject Areas (23)
- L Oktatás (23)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (23)
- LB1501 Alapfokú oktatás (23)
- LB Oktatás elmélete és gyakorlata (23)
- L Oktatás (23)
Cikk
Demeter, Gáborné (2022) Olvasástanulást támogató kiadói fejlesztések : Szaktudományos alapelvek és vásárlói igények megjelenése a hazai kiadók gyerekkönyvkínálatában. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 97-119. ISSN 2063-2991
Huszár-Samu, Nóra és Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991
Kopházi-Molnár, Erzsébet (2023) Érzelmi hullámvasúton az olvasóvá válás útján. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 45-46. ISSN 2063-2991
Nagyházi, Bernadette (2022) Én, te, ő – képes meseregény a nyelvtan tanításában. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 3-20. ISSN 2063-2991
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2022) A képregény használata az alapfokú oktatásban. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (2). pp. 69-81. ISSN 2063-2991
Könyvrészlet
Borbélyová, Diana és Józsa, Krisztián és Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Csajka, Edina (2022) Outdoor fejlesztőmódszerek a pedagógus eszköztárában. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-26. ISBN 978-963-623-022-7
Doba, László (2022) Kérdések és utasítások a tanító szakos hallgatók gyakorlóiskolai környezetismeret- és természettudományos óráin. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 27-33. ISBN 978-963-623-022-7
Dávid, János (2022) A nulla hulladék (zero waste) gondolkodásmód alapelvei és oktatásának lehetőségei az általános iskolában. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 35-51. ISBN 978-963-623-022-7
Gombos, Péter (2022) Felső tagozatos diákok olvasói palettája. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 113-120. ISBN 978-963-623-022-7
Józsa, Krisztián és Oo, Tun Zaw és Borbélyová, Diana és Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.
Podráczky, Judit és Holló, Katalin és Borbélyová, Diana és Nagyová, Alexandra és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2022) A képregény/képregényalapú mediatikus közegek alkalmazási lehetőségei az általános iskolában példákkal. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 87-98. ISBN 978-963-623-022-7
Velner, András (2022) Tradíció és innováció a technika és tervezés tantárgy új tartalomszabályzóiban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 77-85. ISBN 978-963-623-022-7
Zentai, Gabriella (2022) A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 53-66. ISBN 978-963-623-022-7
Zentai, Gabriella és Borbélyová, Diana és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyová, Alexandra és Horváthová, Kinga és Orsovics, Yvette és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Könyv
Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.). (2024) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. 140 p. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2021) Dunántúli Mandulafa 2020 : Kutatói életpályák kezdő lépései. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 247 p. ISBN 978-615-5599-90-3 (nyomtatott) 978-615-5599-91-0 (pdf)
Belovári, Anita (Szerk.). (2015) I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 274 p. ISBN 978-963-9821-95-8 [CD]
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2015) II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszervásár 2014. október 10. : Konferenciakötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 280 p. ISBN 978-963-9821-83-5 [CD]
G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.). (2022) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. ISBN 978-963-623-022-7
Bencéné Fekete, Andrea (Szerk.). (2022) Témák, tények, tézisek : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézet tehetséggondozó programjainak eredményeiből. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 120 p. ISBN 9789636230067 (print) 9789636230074 (pdf)
Borbélyová, Diana (2023) Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy. MATE Press, Gödöllő. 143 p. ISBN 978-963-623-081-4 (print) 978-963-623-082-1 (PDF)