Items where Subject is "LB1501 Primary Education"

Group by: Item Type | Creators
Number of items at this level: 20.

Article

Huszár-Samu, Nóra and Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991

Nagyházi, Bernadette (2022) Én, te, ő – képes meseregény a nyelvtan tanításában. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 3-20. ISSN 2063-2991

Book Section

Borbélyová, Diana and Józsa, Krisztián and Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Csajka, Edina (2022) Outdoor fejlesztőmódszerek a pedagógus eszköztárában. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-26. ISBN 978-963-623-022-7

Doba, László (2022) Kérdések és utasítások a tanító szakos hallgatók gyakorlóiskolai környezetismeret- és természettudományos óráin. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 27-33. ISBN 978-963-623-022-7

Dávid, János (2022) A nulla hulladék (zero waste) gondolkodásmód alapelvei és oktatásának lehetőségei az általános iskolában. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 35-51. ISBN 978-963-623-022-7

Gombos, Péter (2022) Felső tagozatos diákok olvasói palettája. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 113-120. ISBN 978-963-623-022-7

Józsa, Krisztián and Oo, Tun Zaw and Borbélyová, Diana and Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.

Podráczky, Judit and Holló, Katalin and Borbélyová, Diana and Nagyová, Alexandra and Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Schlichter-Takács, Anett and Csimáné Pozsegovics, Beáta (2022) A képregény/képregényalapú mediatikus közegek alkalmazási lehetőségei az általános iskolában példákkal. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 87-98. ISBN 978-963-623-022-7

Velner, András (2022) Tradíció és innováció a technika és tervezés tantárgy új tartalomszabályzóiban. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 77-85. ISBN 978-963-623-022-7

Zentai, Gabriella (2022) A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban. In: G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. pp. 53-66. ISBN 978-963-623-022-7

Zentai, Gabriella and Borbélyová, Diana and Bencéné Fekete, Andrea and Nagyová, Alexandra and Horváthová, Kinga and Orsovics, Yvette and Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Book

Józsa, Krisztián and Borbélyová, Diana (eds.). (2024) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. 140Number of Pages. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]

Bencéné Fekete, Andrea (ed.). (2021) Dunántúli Mandulafa 2020 : Kutatói életpályák kezdő lépései. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 247Number of Pages. ISBN 978-615-5599-90-3 (nyomtatott) 978-615-5599-91-0 (pdf)

Belovári, Anita (ed.). (2015) I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia : Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem, Kaposvár. 274Number of Pages. ISBN 978-963-9821-95-8 [CD]

Bencéné Fekete, Andrea (ed.). (2015) II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszervásár 2014. október 10. : Konferenciakötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 280Number of Pages. ISBN 978-963-9821-83-5 [CD]

G. Szabó, Sára and Gombos, Péter (eds.). (2022) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120Number of Pages. ISBN 978-963-623-022-7

Bencéné Fekete, Andrea (ed.). (2022) Témák, tények, tézisek : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézet tehetséggondozó programjainak eredményeiből. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár. 120Number of Pages. ISBN 9789636230067 (print) 9789636230074 (pdf)

Borbélyová, Diana (2023) Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy. MATE Press, Gödöllő. 143Number of Pages. ISBN 978-963-623-081-4 (print) 978-963-623-082-1 (PDF)

This list was generated on Tue Dec 10 22:15:58 2024 CET.