Zentai, Gabriella (2022) A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 53-66. ISBN 978-963-623-022-7
Teljes szöveg53-66.pdf - Publikált változat
Elérhető az alábbin: Szerzői jogi védettség: CC BY-NC-ND 4.0.
Letöltés (4MB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: | Könyvrészlet |
---|---|
Kulcsszavak: | gondolkodás fejlesztése, rendszerezőképesség, fejlesztőfeladatok |
Szakterület(ek): | L Oktatás LB Oktatás elmélete és gyakorlata LB1501 Alapfokú oktatás |
Feltöltő: | Sára G. Szabó |
Elhelyezés dátuma: | 30 Márc 2023 19:03 |
Utolsó változtatás: | 30 Márc 2023 19:03 |
Kivonat, rövid leírás: | Tanulmányunkban a gondolkodás egyik képességének, a rendszerezőképesség iskolai keretek között végezhető fejlesztésével foglalkozunk. Módszereket mutatunk be arra, hogyan lehet néhány perces tanórai feladatmegoldással segíteni a rendszerezőképesség, ezáltal a gondolkodás fejlődését. A magyar nyelv és a környezetismeret tantárgyak tanítása során a rendszerezőműveleteket tartalmazó feladatok a hagyományos tanórai feldolgozás menetét nem törik meg, így a képességfejlesztés és az ismeretek elsajátítása egymást erősítve valósulhat meg. |
Azonosító: | 10.54597/mate.0021 |
Hivatalos URL: | https://doi.org/10.54597/mate.0021 |
Kapcsolódó URL: | |
URI: | https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/102 |