MATER Press – Egyetemi Kiadványok

A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban

Zentai, Gabriella (2022) A rendszerezőképesség tartárgyi tartalomba ágyazott fejlesztésének módszerei harmadik és negyedik osztályban. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 53-66. ISBN 978-963-623-022-7

Teljes szöveg
[thumbnail of Szaktanulmány]
Előzetes bemutató
Szöveg (Szaktanulmány)
53-66.pdf - Publikált változat
Elérhető az alábbin: Szerzői jogi védettség: CC BY-NC-ND 4.0.

Letöltés (4MB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Könyvrészlet
Kulcsszavak: gondolkodás fejlesztése, rendszerezőképesség, fejlesztőfeladatok
Szakterület(ek): L Oktatás LB Oktatás elmélete és gyakorlata LB1501 Alapfokú oktatás
Feltöltő: Sára G. Szabó
Elhelyezés dátuma: 30 Márc 2023 19:03
Utolsó változtatás: 30 Márc 2023 19:03
Kivonat, rövid leírás:

Tanulmányunkban a gondolkodás egyik képességének, a rendszerezőképesség iskolai keretek között végezhető fejlesztésével foglalkozunk. Módszereket mutatunk be arra, hogyan lehet néhány perces tanórai feladatmegoldással segíteni a rendszerezőképesség, ezáltal a gondolkodás fejlődését. A magyar nyelv és a környezetismeret tantárgyak tanítása során a rendszerezőműveleteket tartalmazó feladatok a hagyományos tanórai feldolgozás menetét nem törik meg, így a képességfejlesztés és az ismeretek elsajátítása egymást erősítve valósulhat meg.

Azonosító: 10.54597/mate.0021
Hivatalos URL: https://doi.org/10.54597/mate.0021
Kapcsolódó URL:
URI: https://press.mater.uni-mate.hu/id/eprint/102
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szerkesztése
Tétel szerkesztése