Böngészés, Intézmény
Fodor, Marietta és Bodor-Pesti, Péter és Deák, Tamás (Szerk.). (2024) A 2023. évi Lippay János – Ormos Imre – Vas Károly (LOV) Tudományos Ülésszak tanulmányai [Proceedings of János Lippay – Imre Ormos – Károly Vas (LOV) Scientific Meeting, 2023]. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Budai Campus, Budapest. 332 p. ISBN 978-615-02-0251-8
Fodor, Marietta és Bodor-Pesti, Péter és Deák, Tamás (Szerk.). (2024) A 2023. évi Lippay János – Ormos Imre – Vas Károly (LOV) Tudományos Ülésszak összefoglalói = Abstracts of János Lippay – Imre Ormos – Károly Vas (LOV) Scientific Meeting, 2023. MATE Budai Campus, Budapest. 149 p. ISBN 978-615-02-0252-5
Centeri, Csaba (Szerk.). (2024) Az Európai Zöld Megállapodás stratégiai céljainak megvalósítását szolgáló tájléptékű megoldások : X. Magyar Tájökológiai Konferencia, 2024. szeptember 5–6. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Szent István Campus, Gödöllő : Absztraktkötet. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Vadgazdálkodási és Természetvédelmi Intézet, Gödöllő. 106 p. ISBN 9789636231026
Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.). (2024) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. 140 p. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Bujdosó, Zoltán (Szerk.). (2024) Egységet – Cselekvést – Teljesítést = Unit. Act. Deliver : XIX. Nemzetközi Tudományos Napok = 19th International Scientific Days : Előadások és poszterek összefoglalói = Summaries of presentations and posters. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Károly Róbert Campus, Gyöngyös. 105 p. ISBN 978-615-5969-06-5
Poór, József és Kőmüves, Zsolt és Szabó-Szentgróti, Gábor és Smerek, Lukáš és Ďurian, Jozef és Šimočková, Ivana és Marková, Helena és Krejčí, Petra és Malátek, Vojtěch és Misiak-Kwit, Sandra és Malgorzata, Wiścicka-Fernando és Kelaniyage, Shihan Dilruk Fernando és Veresné Valentinyi, Klára és Pálmai, László (Szerk.). (2024) Hr System and Achieving Organisational Aims : Czechia–Hungary–Poland–Slovakia. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 53 p. ISBN 978-963-623-096-8
Bényi, Erzsébet és Bodnár, Ákos és Pajor, Ferenc és Póti, Péter (Szerk.). (2024) IX. Gödöllői Állattenyésztési Tudományos Nap : Előadások és poszterek összefoglaló kötete = 9th Scientific Day of Animal Breeding in Gödöllő : Book of Abstracts of Presentations and Posters. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Szent István Campus, Gödöllő. 115 p. ISBN 9789636231064
Farkas, Alexandra (Szerk.). (2024) MATE Tudományos Diákköri Konferencia 2021. november 24. : Konferenciakötet. MATE, Gödöllő. 170 p. ISBN 9789636231002
Farkas, Alexandra (Szerk.). (2024) MATE Tudományos Diákköri Konferencia 2022. november 23. : Konferenciakötet. MATE, Gödöllő. 249 p. ISBN 9789636230999
Biró, Zsolt és Orbánné Dobrovits, Katalin és Seres, Anikó és Póti, Péter (Szerk.). (2024) A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Vadgazdálkodási és Természetvédelmi Intézetének Tudományos Diákköri Konferenciája : Gödöllő, 2023. május 12.; Gödöllő, 2023. november 22. : Absztraktkötet. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 66 p. ISBN 978-963-623-089-0
Papp, Viktor és Geösel, András (Szerk.). (2024) Mikológiai kompendium : Kertészeti, szántóföldi és élelmiszeripari gombák rendszertani gyűjteménye. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 155 p. ISBN 978-963-623-088-3
Bencéné Fekete, Anikó Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.). (2024) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. 213 p. ISBN 978-963-623-091-3
Filepné Kovács, Krisztina és Szilvácsku, Zsolt (Szerk.). (2024) Ökológiai hálózat és szakpolitikák : Az ökológiai hálózat védelmének lehetőségei különböző szakpolitikákon keresztül. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 151 p. ISBN 978-963-623-090-6
Baranyai, László és Bodor-Pesti, Péter (2024) GRA.LE.D. : GRApevine Leaf Digitalization. Használati útmutató. Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Budapest.
Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Kutatásalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-22. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Berzsenyi, Zoltán (2024) Fenntartható növénytermesztés : Környezeti és termésreakciók, precíziós alkalmazások. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 533 p. ISBN 978-963-623-095-1
Borbélyová, Diana és Józsa, Krisztián és Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Csajka, Edina és Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács Anett, Anett (2024) A problémaalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 23-41. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Domokos, Áron (2024) A tízfilléres sátán : Közelítések a ponyvához – különös tekintettel a Friss Újság Színes Regénytárának (1935–1942) ponyvafüzeteire. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 7 (1). pp. 18-47. ISSN 2063-2991
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Józsa, Gabriella (2024) Szakképzésből a felsőoktatásba. MATE Press, Gödöllő. 160 p. ISBN 978-963-623-092-0 (print) 978-963-623-093-7 (PDF)
Józsa, Krisztián és Oo, Tun Zaw és Borbélyová, Diana és Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.
Lakatos, Márk (2024) Gyógy- és fűszernövények : Történeti, gyűjtési, feldolgozási és minőségbiztosítási ismeretek. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Kertészettudományi Intézet, Gödöllő. 213 p. ISBN 978-615-02-0775-9
Podráczky, Judit és Holló, Katalin és Borbélyová, Diana és Nagyová, Alexandra és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Rumbus, Anikó (2024) Interaktív tanulási-tanítási stratégiák a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 73-90. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Zentai, Gabriella és Borbélyová, Diana és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyová, Alexandra és Horváthová, Kinga és Orsovics, Yvette és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]