MATER Press – Egyetemi Kiadványok

Böngészés, Szakterület

Exportálás mint [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Tétel típusa['Update/Views:group_separator' not defined]Létrehozók
Ugrás ide: B['Update/Views:jump_separator' not defined]C['Update/Views:jump_separator' not defined]D['Update/Views:jump_separator' not defined]F['Update/Views:jump_separator' not defined]G['Update/Views:jump_separator' not defined]H['Update/Views:jump_separator' not defined]K['Update/Views:jump_separator' not defined]N['Update/Views:jump_separator' not defined]S
A tételek száma ezen a szinten: 17.

B

Balogh, Renáta Tünde és Józsa, Krisztián (2023) Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 4-16. ISSN 2063-2991

Belovári, Anita (2022) A vita mint pedagógiai módszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 139-150. ISBN 978-963-623-017-3

Bene, Andrea és Csernák, József (2024) Az oktatás hatása egyes EU-országok innovációs teljesítményére. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 83-96. ISSN 2415-9395

C

Csajka, Edina (2022) Tréningmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 169-191. ISBN 978-963-623-017-3

Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács, Anett (2022) A projektmódszer. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 151-168. ISBN 978-963-623-017-3

D

Doba, László (2022) Kérdések és utasítások a tanító szakos hallgatók gyakorlóiskolai környezetismeret- és természettudományos óráin. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 27-33. ISBN 978-963-623-022-7

Domokos, Áron és Molnár, Gábor (2023) Az ügynök: Harari, avagy hogyan (ne) tanítsunk történelmet képregénnyel (Második rész). ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (1). pp. 14-55. ISSN 2063-2991

F

Farkas, Beáta és Gombos, Péter (2022) A drámapedagógia haszna, használhatósága az egyetemi oktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 193-204. ISBN 978-963-623-017-3

Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2022) Kooperatív tanulásszervezés. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 123-138. ISBN 978-963-623-017-3

G

Gombos, Péter (2022) Felső tagozatos diákok olvasói palettája. In: G. Szabó, Sára és Gombos, Péter (Szerk.) Módszertan és megújulás : Válogatás a MATE Neveléstudományi Intézete szakmódszertani tanulmányaiból. MATE Press, Gödöllő. 120 p. pp. 113-120. ISBN 978-963-623-022-7

Gróf, Anita és Rumbus, Anikó (2022) Digitális platformok alkalmazása a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 255-276. ISBN 978-963-623-017-3

H

Huszár-Samu, Nóra és Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991

K

Kontra, József (2022) Interaktív módszerek online környezetben. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 233-254. ISBN 978-963-623-017-3

Kontra, József (2022) A hallgatók értékelésének alapelvei, tudásszintmérő tesztek, vizsgák. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Gödöllő. pp. 205-231. ISBN 978-963-623-017-3

Kopházi-Molnár, Erzsébet (2020) Mesék befogadásának mérése – egy lehetséges modell. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 3 (2). ISSN 20632991

N

Nagyházi, Bernadette (2022) Én, te, ő – képes meseregény a nyelvtan tanításában. Anyanyelvi Kultúraközvetítés, 5 (1). pp. 3-20. ISSN 2063-2991

S

Szabó, Norbert (2022) Az állandósult változás – kihívások és lehetőségek a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára. MATE Press, Kaposvár. 279 p. pp. 13-20. ISBN 978-963-623-017-3

A lista elkészültének dátuma: Sat Dec 21 16:45:10 2024 CET.