Böngészés, Év
B
Baranyai, László és Bodor-Pesti, Péter (2024) GRA.LE.D. : GRApevine Leaf Digitalization. Használati útmutató. Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Budapest.
Belovári, Anita (2024) A storyline (kerettörténet) módszer az oktatási gyakorlatban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 109-119. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Kutatásalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 9-22. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Bene, Andrea és Csernák, József (2024) Az oktatás hatása egyes EU-országok innovációs teljesítményére. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 83-96. ISSN 2415-9395
Berzsenyi, Zoltán (2024) Fenntartható növénytermesztés : Környezeti és termésreakciók, precíziós alkalmazások. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő. 533 p. ISBN 978-963-623-095-1
Borbélyová, Diana és Józsa, Krisztián és Nagyová, Alexandra (2024) Adaptation and Standardization of the Difer Tests in Slovakia. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 13-30. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
Bujáki, János és Vinogradov, Szergej (2024) Disparities in Entrepreneurial Orientation and Openness to Innovation Among Budapest, the Pest Region, and Other Regions. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 50-67. ISSN 2415-9395
C
Csajka, Edina és Bencéné Fekete, Anikó Andrea (2024) Élményalapú oktatási módszerek. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 55-71. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Schlichter-Takács Anett, Anett (2024) A problémaalapú tanulás. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 23-41. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
D
Dajka, Máté Ferenc (2024) A farmmenedzserszoftverek meghatározása és alapvető funkcióinak áttekintése. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 5-18. ISSN 2415-9395
Domokos, Áron (2024) A tízfilléres sátán : Közelítések a ponyvához – különös tekintettel a Friss Újság Színes Regénytárának (1935–1942) ponyvafüzeteire. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 7 (1). pp. 18-47. ISSN 2063-2991
F
Farkas, Beáta és Nagyházi, Bernadette (2024) Olvasási stratégiák a szövegértés szolgálatában. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 121-137. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
G
Gelencsérné Bakó, Márta (2024) Integrációs lehetőségek a felsőoktatásban – a kéttanáros modell. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 101-108. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Gombos, Péter (2024) A két világháború közötti magyar szépirodalmi utópiák, disztópiák [Utopias and dystopias in Hungarian fiction between the two world wars]. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 7 (1). pp. 48-58. ISSN 2063-2991
H
Hebeny-Fuchs, Orsolya és Fehérné Kiss, Marianna és Mikola, Gergely és Kőműves, Zsolt Sándor (2024) Az eredményes csoportok humán tényezői és munkavállalóra gyakorolt hatásuk. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 19-35. ISSN 2415-9395
J
Józsa, Gabriella (2024) Szakképzésből a felsőoktatásba. MATE Press, Gödöllő. 160 p. ISBN 978-963-623-092-0 (print) 978-963-623-093-7 (PDF)
Józsa, Krisztián és Oo, Tun Zaw és Borbélyová, Diana és Zentai, Gabriella (2024) Reliability, Validity and Measurement Invariance of the DIFER Tests. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 85-139.
L
Lakatos, Márk (2024) Gyógy- és fűszernövények : Történeti, gyűjtési, feldolgozási és minőségbiztosítási ismeretek. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Kertészettudományi Intézet, Gödöllő. 213 p. ISBN 978-615-02-0775-9
M
Mezei, Martin és Nagyné Molnár, Melinda (2024) Demographic and Regional Labour Market Analysis of the Historic Market Towns of Greater Cumania, Hungary. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 11 (3). pp. 68-82. ISSN 2415-9395
P
Podráczky, Judit és Holló, Katalin és Borbélyová, Diana és Nagyová, Alexandra és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of Hungarian and Slovakian Preschool Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 31-62. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]
R
Rumbus, Anikó (2024) Interaktív tanulási-tanítási stratégiák a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 73-90. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
S
Schlichter-Takács, Anett és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2024) Peer learning a felsőoktatásban. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 43-54. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
T
Tóth-Szerecz, Ágnes (2024) Tükrözött osztályterem. In: Bencéné Fekete, Andrea és Schlichter-Takács, Anett (Szerk.) Módszertani eszköztár a felsőoktatásban tanító oktatók számára 2. MATE Press, Gödöllő. pp. 91-100. ISBN 978-963-623-091-3 (pdf)
Z
Zentai, Gabriella és Borbélyová, Diana és Bencéné Fekete, Andrea és Nagyová, Alexandra és Horváthová, Kinga és Orsovics, Yvette és Józsa, Krisztián (2024) A Comparative Analysis of the Hungarian and Slovakian Primary School Curricula. In: Józsa, Krisztián és Borbélyová, Diana (Szerk.) Diagnostic Assessment of School Readiness. MATE Press, Gödöllő. pp. 63-83. ISBN 978-963-623-085-2 [PDF] 978-963-623-086-9 [Print]